یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
عرفانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا»

اساتید، طلاب و فضلای گرامی، روحانیت معظم و مردم شهید پرور همیشه در صحنه استان قزوین، انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی و از مولفه‌های مهم مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود و برای تحقق این مهم و منویات امامین انقلاب و در راستای عمل به وظیفه شرعی و ملی و قانونی حضور و مشارکت حداکثری لازم و ضروریست.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در فرصت کوتاه قانونی پس از شهادت رئیس جمهور عزیزمان آیت الله رئیسی به وجود آمد، بلوغ سیاسی و اداری کشور را برای مدیریت بحران‌ها به نمایش گذاشته و اکنون با تلاش ستاد انتخابات کشور و با قانون مداری و انضباط تشکیلاتی و با بسیج همگانی همه نهادها، در آستانه برگزاری انتخابات پرشور دیگری در تاریخ پر افتخار کشورمان هستیم.

این انتخابات برای ملت بزرگ ایران فرصت بزرگی است که با انتخاب فردی اصلح و در تراز انقلاب اسلامی، جهت تحقق عدالت اجتماعی، رفاه و آبادانی بیشتر با مشارکت حداکثری، حماسه دیگری خلق نمایند.

از این رو حضور همه عزیزان در پای صندوق‌های رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند عامل اقتدار و انسجام داخلی و باعث پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی در بُعد بین الملل گردد و نیز تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه‌های کشورمان داشته باشد.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha